وبینار آنلاین

اجاره وبینار و خرید بیگ بلو باتن:

وبینار(webinar) به معنای برگزاری هر نوع رویداد آنلاین مانند کلاس، دوره، سمینار و … در محیط و بستر وب می باشد. امروزه و به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا، برگزاری وبینارهای آنلاین، به شدت مورد توجه قرار گرفته است. برای برگزاری وبینار آنلاین، نیازمند نرم افزارهای خاصی که برای این منظور توسعه داده شدند و همچنین اتصال به اینترنت می باشید. با استفاده از این نرم افزارها می توان به صورت زنده و تعاملی میان افراد حاضر در وبینار ارتباط برقرار نمود. یکی از راه های برگزاری وبینار آنلاین، اجاره وبینار و خرید بیگ بلو باتن می باشد. در ادامه قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن بیگ بلو باتن و مزایای برگزاری وبینار آنلاین با این نرم افزار بپردازیم. پس اگر شما هم قصد دارید تا با این موضوع بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مرکز آموزش

بیگ بلو باتن ویژه اولین خرید

مشاهده تعرفه های بیگ بلو باتن
وبینار آنلاین

مزایای برگزاری وبینار آنلاین:

وبینارهای آنلاین در واقع جایگزین دوره ها و سمینارهای سنتی می باشند. برگزاری وبینار آنلاین مزایای بسیاری دارد. به طور مثال، افرادی که می خواهند در وبینار شرکت نمایند، نیاز نیست به صورت حضوری در مکانی حاضر شوند. از نظر زمانی نیز، برای برگزاری وبینار آنلاین، محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید در هر ساعتی که می خواهید وبینار مورد نظر خود را برگزار نمایید. با برگزاری وبینار به صورت آنلاین، می توانید در هزینه ها صرفه جویی نمایید. چرا که، نیازی به هزینه کردن برای رفت و آمد به محل سمینار ندارید. همچنین برگزار کنندگان وبینار نیز نیازی به اجاره سالن و تهیه تجهیزات مختلف مانند پروژکتور و … ندارند. در هنگام برگزاری وبینار آنلاین، شما عزیزان می توانید به راحتی محتوای جلسه را ضبط نمایید. به همین خاطر می توانید پس از اتمام وبینار، محتوای ضبط شده را در اختیار افراد حاضر در وبینار قرار دهید. به این صورت دیگر افراد دغدغه دسترسی به محتوای وبینار پس از اتمام آن را نخواهند داشت.

بیگ بلو باتن چیست؟

برای برگزاری کلاس ها و وبینارهای آنلاین نرم افزارهای مختلفی توسعه داده شده اند. یکی از معروف ترین نرم افزارهایی که در این زمینه توسعه داده شده است، اپلیکیشن بیگ بلو باتن می باشد. بیگ بلو باتن به دلیل متن باز بودن(open source) و امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، امروزه به یکی از محبوب ترین نرم افزارها برای برگزاری کلاس ها و وبینارهای آنلاین تبدیل شده است. در ادامه به بررسی امکانات و ویژگی های این نرم افزار و نحوه اجاره وبینار و خرید بیگ بلو باتن می پردازیم.

وبینار آنلاین

بیگ بلو باتن چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد؟

اپلیکیشن بیگ بلو باتن دارای ویژگی ها و امکانات مختلفی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می نماییم:

پشتیبانی از زبان فارسی:

مشکلی که معمولا در برخی از نرم افزارهای برگزاری وبینار آنلاین مشاهده می شود این است که، نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. این موضوع باعث می شود تا کاربران در هنگام استفاده از نرم افزار با مشکلاتی مواجه شوند. بیگ بلو باتن این مشکل را ندارد. زیرا بیگ بلو باتن از زبان های بسیار زیادی پشتیبانی می کند. یکی از این زبان ها نیز زبان فارسی می باشد. بنابراین شما می توانید بدون هیچ مشکلی وبینار خود را به راحتی برگزار نمایید.

محیط گرافیکی ساده و روان:

محیط این نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند می باشد. به عبارت دیگر، در این نرم افزار اجزا به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که کاربران بسیار ساده می توانند با آن ارتباط برقرار نموده و نیاز های خود را از میان امکانات موجود تامین نمایند.

امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش:

در هنگام برگزاری وبینار به واسطه اپلیکیشن بیگ بلو باتن، افراد برگزار کننده وبینار، به راحتی می توانند صفحه نمایش خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. از این طریق می توانند مفاهیم مورد نظر خود را ساده تر به سایر افراد منتقل نمایند.

فضای چت عمومی و خصوصی:

در این نرم افزار فضایی برای چت کردن میان افراد حاضر در وبینار در نظر گرفته شده است. به طوری که افراد حاضر، می توانند سوالات و ابهامات خود را از طریق این پنجره چت تایپ نموده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

قابلیت استفاده از تخته وایت برد و ضبط محتوای وبینار:

مدرسین حاضر در وبینار آنلاین، می توانند برای انتقال بهتر مفاهیم از تخته وایت برد استفاده نمایند. با استفاده از تخته وایت برد، شما می توانید به راحتی مفاهیم مورد نظر خود را بر روی آن بنویسید تا سایرین با مشاهده آن، به درک بهتری از موضوع مورد نظر برسند. برگزار کنندگان وبینار، همچنین می توانند محتوای ذکر شده در وبینار را ضبط نموده و در پایان وبینار، لینک آن را در اختیار سایرین قرار دهند. از این طریق، افراد هر زمان که بخواهند می توانند به محتوای  وبینار دسترسی داشته باشند.

برای استفاده از بیگ بلو باتن نیازی به نصب نرم افزارها و یا پلاگین های اضافی نمی باشد. بلکه شما می توانید به راحتی و از طریق مرورگر موجود بر روی دستگاه خود، وارد وبینار شده و از محتوای آن استفاده نمایید. ویژگی های ذکر شده، تنها بخشی از ویژگی های بسیار این نرم افزار کاربردی می باشند. بنابراین، شما می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر از این نرم افزار استفاده نموده و یک تجربه عالی برای خود و سایر افراد حاضر در وبینار رقم بزنید.

وبینار آنلاین

سخن پایانی:

کلاسینار به سادگی امکان اجاره وبینار و خرید بیگ بلو باتن را برای شما عزیزان فراهم نموده است. شما می توانید با استفاده از بیگ بلو باتن کلاسینار، قابلیت های این نرم افزار را متناسب با نیاز خود تنظیم نمایید. برای شروع می توانید از پلن های رایگان بیگ بلو باتن کلاسینار استفاده کنید تا بتوانید بیشتر با این نرم افزار کاربردی آشنا شوید. سپس متناسب با نیاز خود، می توانید از سایر پلن های مختلفی که کلاسینار برای اجاره وبینار و خرید بیگ بلو باتن در نظر گرفته است استفاده کنید. برای این منظور کافیست همین امروز به سایت کلاسینار مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *