برگزاری وبینار آنلاین با بیگ بلو باتن

لوگو

برگزاری وبینار آنلاین با بیگ بلو باتن

وبینار خود را در بیگ بلو باتن برگزار کنید:

امروزه برگزاری وبینارها و کلاس های آنلاین، بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. زیرا برگزاری کلاس ها و وبینارها به صورت آنلاین مزایای بسیاری دارد. از جمله این مزایا می توان به عدم محدودیت زمانی و مکانی اشاره نمود. یکی از کامل ترین نرم افزارهایی که برای برگزاری کلاس های آنلاین، توسعه داده شده است، اپلیکیشن بیگ بلو باتن می باشد. در واقع بیگ بلو باتن یک پلتفرم آموزشی جهانی است. که در سال 2007 در دانشگاه کارلتون در کانادا، توسعه داده شده است. بیگ بلو باتن می تواند. محیط های آموزش سنتی را با امکانات بسیار بیشتری برای اساتید و شاگردان شبیه سازی نماید. به عبارت دیگر در این نرم افزار، اساتید و شاگردان از تمامی مزایای کلاس های فیزیکی بهره مند می شوند و در کنار آن،  از امکانات بیشتری همچون قابلیت ضبط کلاس ها برای استفاده مجدد شاگردان نیز بهره مند خواهند شد.

در این مقاله قصد داریم تا به مزایای اپلیکیشن بیگ بلو باتن و همچنین نحوه برگزاری کلاس ها و وبینارهای آنلاین با این نرم افزار بپردازیم. پس اگر شما هم می خواهید از نحوه برگزاری وبینار آنلاین با بیگ بلو باتن اطلاع پیدا کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

وبینار با بیگ بلو باتن

مزایای استفاده از بیگ بلو باتن :

از بزرگترین مزایای استفاده از بیگ بلو باتن که آن را از سایر نرم افزارهای توسعه داده شده در این زمینه متمایز می سازد، پشتیبانی از زبان فارسی است. بیگ بلو باتن به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می نماید. از دیگر مزایای این نرم افزار، این است که اساتید و شاگردان عزیز برای استفاده از این نرم افزار نیاز به نصب هیچ گونه اپلیکیشن یا برنامه اضافی ندارند و می توانند تنها با استفاده از مرورگر های نصب شده بر روی دستگاه های خود، در کلاس های مجازی شرکت نمایند. مزیت دیگر آن، این است که با نرم افزارمدیریت آموزش مجازی(LMS) بسیار سازگار می باشد. این سازگاری موجب می شود تا شما بتوانید به راحتی آزمون ها، تمرین و … را برای شاگردان در فضای مجازی تعریف نمایید و بر تمامی امور آموزشی مدیریت داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این نرم افزار، متن باز بودن آن است. به این معنی که می توان به کد منبع نرم افزار دسترسی داشت و می توان آن را متناسب با نیاز خود سفارشی سازی نمود. البته برای سفارشی سازی کد های این نرم افزار حتما باید از متخصصان این حوزه استفاده نمود.

وبینار با بیگ بلو باتن

نحوه نصب و استفاده از اپلیکیشن بیگ بلو باتن :

اپلیکیشن بیگ بلو باتن، یک نرم افزار متن باز و رایگان می باشد. اما برای استفاده از آن و برگزاری کلاس انلاین توسط آن، شما نیازمند سرورهایی با پهنای باند و قدرت پردازشی بالا می باشید. تهیه چنین سرورهایی می تواند برای شما تا حدودی هزینه بر باشد.

برای استفاده از این نرم افزار می توانید از راه های دیگری نیز استفاده نمایید. به طور مثال شما می توانید از شرکت هایی که این نرم افزار را بر روی سرورهای قدرتمند خود نصب نموده اند استفاده کنید. برای این منظور شما باید ابتدا تعداد کاربرانی را که می خواهند از این نرم افزار به صورت همزمان استفاده نمایند را مشخص نمایید. سپس متناسب با تعداد افرادی که در نظر دارید باید اشتراک مناسب خود را از این شرکت ها تهیه نمایید. استفاده از این سرویس های اشتراکی و یا اختصاصی ارائه شده توسط شرکت های ارائه دهنده این خدمات، می تواند هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش دهد. یکی از این نمایندگان معتبر فروش بیگ بلو باتن، کلاسینار می باشد که در ادامه به معرفی خدمات و پلن های مختلف آن خواهیم پرداخت.

وبینار با بیگ بلو باتن

استفاده رایگان از اپلیکیشن بیگ بلو باتن :

همان گونه که اشاره شد، کلاسینار یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات کلاس مجازی می باشد. به همین خاطر و برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با بیگ بلو باتن کلاسینار، امکان استفاده از دموی این نرم افزار را  به مدت 7 روز به صورت رایگان برای شما فراهم کرده است. با استفاده از این پلن رایگان، شما می توانید با بیگ بلو باتن و امکانات آن بیشتر آشنا شوید و راحت تر  پلن تجاری مناسب خود را انتخاب نمایید. در کنار این دموی رایگان، نحوه استفاده از نرم افزار بیگ بلو باتن کلاسینار و امکانات آن نیز به صورت کامل به شما آموزش داده می شود.

پس از استفاده از دموی رایگان کلاسینار، شما می توانید برای برگزاری رویدادهای آنلاین خود ، اقدام به خرید سرویس های اشتراکی و اختصاصی طراحی شده نمایید. پلن های طراحی شده بسیار متنوع می باشند و می توانند نیاز افراد و سازمان های مختلف را تامین نمایند. تنها کافیست تعداد کاربرانی که می خواهید همزمان از کلاس های آنلاین شما استفاده کنند را مشخص نمایید و پلن مناسب خود را خریداری کنید.

سخن پایانی :

در این مقاله به توضیح مزایای اپلیکیشن بیگ بلو باتن و نحوه استفاده از آن پرداختیم. همان گونه که اشاره شد، شما می توانید برای استفاده از این نرم افزار، از ارائه دهندگان خدمات کلاس های مجازی استفاده نمایید. از ویژگی هایی که این شرکت ها باید از آن برخوردار باشند، این است که پلن های متفاوتی داشته باشند تا پاسخگوی نیاز همگان باشد و همچنین پشتیبانی مناسبی نیز داشته باشند. داشتن پشتیبانی مناسب از جمله موارد بسیار مهم می باشد، زیرا اگر به هنگام برگزاری کلاس ها و یا وبینارهای آنلاین با مشکل مواجه شوید می توانید به آن ها مراجعه نمایید و به سرعت مشکل به وجود آمده را برطرف کنید.

کلاسینار در زمینه ارائه خدمات کلاس مجازی، یکی از بهترین ها می باشد. چرا که تمامی موارد ذکر شده مانند پلن های مختلف و پشتیبانی مناسب را داراست. پس شما می توانید با اطمینان خاطر از بیگ بلو باتن کلاسینار استفاده نمایید و از برگزاری رویدادهای آنلاین خود لذت ببرید. در صورتی که در زمینه خرید بیگ بلو باتن و یا برگزاری کلاس های آنلاین، ابهام و یا سوالی دارید می توانید با پشتیبانی کلاسینار ارتباط برقرار نمایید و پاسخ سوالات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *