تکنولوژی وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

تکنولوژی وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

 تکنولوژی وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

تکنولوژی بیگ بلو باتن اجاره وبینار

برای برگزاری وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن  یا کلاس های مجازی در دنیای تکنولوژی برنامه های مختلفی وجود دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

بیگ بلو باتن یک پلت فرم آموزشی بین المللی است. این برنامه در یک مدرسه توسعه داده شد، و آن را به تنها کلاس و وبینار آنلاین که برای معلمان از پایه ساخته شده است تبدیل کرده است.

بیگ بلو باتن یک برنامه کلاس آنلاین و وبینار آنلاین است که به 65 زبان موجود است و معلمان در سراسر جهان در طراحی آن مشارکت داشته‌اند.

بیگ بلو باتن همراه با یک شبکه جهانی از توسعه دهندگان و شرکت‌های ارائه‌دهنده پشتیبانی تجاری و در حال تکامل است تا نیازهای جدید دنیای واقعی معلمان را برآورده کند. 

بیگ بلو باتن یک نرم‌افزار کنفرانس وب است که برای کمک به مدارس و معلمان طراحی شده است. این برنامه محتوای آموزشی را با دانش‌آموزان در مکان‌های دور به اشتراک می‌گذارد.

با وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن  حتی مدیران برخی شرکت ها که دسترسی به کارمندان خود ندارند می توانند جلسات را برگزار کنند.

ویژگی‌های کلیدی وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن  شامل تخته سفید تعاملی، نظرسنجی، شکلک‌ها، ضبط جلسه، پخش هم‌زمان، اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش، کلاس‌های درس مجازی و اتاق‌های پراکنده است. 

وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

 ویژگی‌های کلیدی وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن:

متخصصان آموزش با استفاده از وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن می‌توانند اسلاید، ویدئو، صدا، چت و دسکتاپ را با دانش‌آموزان به اشتراک بگذارند. عملکردهای داخلی نظرسنجی و ضبط سخنرانی به معلمان اجازه می‌دهد تا تعامل دانش‌آموزان را افزایش دهند.تیم‌ها می‌توانند از تخته سفید زنده برای ایجاد حاشیه‌نویسی روی صفحه‌ها استفاده کنند که توسط شرکت‌کنندگان در زمان واقعی قابل‌مشاهده باشد.

وقتی تدریس را آسان‌تر می‌کنیم، یادگیری دانش‌آموزان را بهبود می‌بخشیم.

 بیگ بلو باتن رایگان

بیگ بلو باتن یک نرم‌افزار وبینار آنلاین منبع‌باز برای سرورهای GNU / لینوکس است. با خرید این برنامه و نصب آن روی سیستم می‌توانید یک وبینار یا یک کلاس آنلاین را روی سرور خود میزبانی کنید و وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن یا هر پلتفرم تجاری دیگری  استفاده کنید.

و یک سرور خود میزبان به این معنی است. که شما کنترل کاملی بر روی داده‌های خود خواهید داشت و هیچ متغیر ناشناخته‌ای در کار نخواهد بود.

همچنین نیازی به پرداخت هزینه اشتراک برای هیچ‌گونه خدمات ممتاز یک برنامه نخواهید داشت، زیرا با نرم‌افزار منبع‌باز، کد کامل برنامه در اختیار شما است. مسلماً برای میزبانی وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن باید روی سرور سرمایه‌گذاری کنید.

دغدغه اجاره وبینار آنلاین و خرید بیگ بلو باتن مسئله‌ای است. که بسیاری از اساتید دانشگاهی و یا معلمان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید از طریق سایت ما این برنامه را تهیه و از آن برای مقاصد خود استفاده کنید.

استفاده از بیگ بلو باتن برای تماس‌های ویدئویی مانند هر برنامه دیگری آسان است و شما از تمام ویژگی‌هایی که این برنامه‌های دیگر دارند، احتمالاً حتی بیشتر، برخوردار هستید.

چه‌کارهایی می‌توان با وبینار آنلاین  انجام داد؟

با بیگ بلو باتن، می‌توانید اتاق‌های شخصی‌سازی شده برای تماس‌های ویدئویی، اتاق‌های جداکننده، ضبط تماس، چت عمومی و شخصی، اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش، نظرسنجی، تخته سفید مشترک، یادداشت‌های مشترک و بسیاری موارد دیگر داشته باشید؛ بنابراین اگر می‌دانید یا می‌خواهید در مورد میزبانی شخصی بیاموزید، بیگ بلو باتن می‌تواند به شما کند.

اگر به فکر خود میزبانی و اجاره وبینار هستید، طبق راهنمای نصب بیگ بلو باتن، یکسری  الزاماتی است که سرور شما باید برآورده کند.

وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

حداقل نیاز یک سیستم برای برنامه کلاس و وبینار آنلاین :

 

  • اوبونتو 16.04 سیستم‌عامل 64 بیتی با هسته لینوکس 4.x
  • 8 گیگابایت حافظه با قابلیت تعویض فعال (16 گیگابایت حافظه بهتر است)
  • 4 هسته CPU (8 هسته بهتر است)
  • پورت‌های TCP 80 و 443 قابل‌دسترسی هستند
  • پورت‌های UDP 16384 – 32768 در دسترس هستند
  • پورت 80 توسط برنامه دیگری استفاده نمی‌شود (بنابراین یک سرور اوبونتو تمیز توصیه می‌شود)

هنگامی که به استفاده از یک برنامه وبینار آنلاین  فکر می‌کنید، یک سؤال قانونی این است. که چند کاربر می‌توانند در یک جلسه حضور داشته باشند. اگر سرور شما حداقل شرایط را برآورده می‌کند، وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن باید حداکثر 150 کاربر هم‌زمان را پشتیبانی کند. اما در یک جلسه نباید بیش از 100 کاربر وجود داشته باشد.

چگونه می‌توانید 150 کاربر را در یک وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن هم‌زمان داشته باشید؟

 

 شما می‌توانید بیش از یک جلسه را به طور هم‌زمان اجرا کنید؛ بنابراین شما می‌توانید 2 جلسه با 100 و 50 کاربر، 3 جلسه 50 کاربر، 6 جلسه با 25 کاربر و غیره داشته باشید.

اگر سرور شما از حداقل الزامات فراتر رود، در حالت ایده‌آل می‌توانید بیش از 150 کاربر هم‌زمان داشته باشید، اما میزان مقیاس‌پذیری به عوامل متغیر زیادی بستگی دارد.

وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

نحوه استفاده از وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

Big Blue Button یک برنامه وب مبتنی بر HTML-5 است که به طور کامل بر روی مرورگر وب اجرا می‌شود و نیازی به نصب هیچ نرم‌افزاری از شما ندارد. فرقی نمی‌کند از آن روی دسکتاپ، لپ‌تاپ، کروم‌بوک و حتی گوشی‌های هوشمند اندروید یا iOS استفاده کنید، روی مرورگر وب کار می‌کند.

می‌توانید بیگ بلو باتن را در سرور آزمایشی با چند محدودیت امتحان کنید. به‌عنوان‌مثال، ضبط به حالت تعلیق درآمده است و جلسات وبینار آنلاین  به دلیل تقاضای زیاد محدودیت 60 دقیقه دارند.

میزبانی یک کلاس یا وبینار آنلاین

 پس از ایجاد یک حساب کاربری، به صفحه اصلی حساب خود خواهید رسید. بیگ بلو باتن ویژگی ایجاد اتاق‌های جداگانه برای برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی را ارائه می‌دهد. اتاقی که به طور پیش‌فرض ایجاد می‌شود «اتاق خانه» نام دارد. می‌توانید یک کنفرانس ویدئویی در اتاق خانه داشته باشید یا یک اتاق جدید ایجاد کنید.

هر اتاق یک پیوند منحصربه‌فرد دارد که می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند در آن اتاق به جلسه بپیوندند.

ایجاد و مدیریت یک اتاق

 شما می‌توانید بیش از یک اتاق برای برگزاری جلسات در بیگ بلو باتن داشته باشید و همه این اتاق‌ها می‌توانند با رمز عبور محافظت شوند و در صورت تمایل یک اتاق انتظار داشته باشید. «اتاق خانه» به طور پیش‌فرض این تنظیمات را روشن نمی‌کند، اما می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را تغییر دهید.

چرا خرید بیگ بلو باتن برای کلاس مجازی یا وبینار آنلاین؟

بیگ بلو باتن یک نرم‌افزار کنفرانس وب منبع‌باز برای یادگیری آنلاین و اجاره وبینار است. هدف این پروژه ارائه یک تجربه یادگیری آنلاین باکیفیت بالا برای دانش‌آموزان از راه دور است. در سال 2007 و به رهبری شبکه‌های BlindSide، بیش از دوازده نسخه از محصول اصلی منتشر شده است. به لطف جامعه بزرگی که از این پروژه پشتیبانی می‌کند، با خرید بیگ بلو باتن کد منبع باکیفیت، پایداری، عملکرد بالا و سطح بالایی از امنیت را دریافت می‌کنید.

شکاف‌های امنیتی به‌سرعت کشف و بسته می‌شوند. کد منبع‌باز حداکثر شفافیت و اعتماد به نرم‌افزار را تضمین می‌کند. با یک جامعه جهانی که از یک‌پایه کد پشتیبانی می‌کند – به‌جای یک تیم در یک شرکت – نرم‌افزاری دریافت می‌کنید که بسیار قوی، کاملاً آزمایش شده و در نتیجه قابل‌اعتماد است.

همانند قابلیت اطمینان، کد نرم‌افزار منبع‌باز اغلب ایمن‌تر است، زیرا بسیار دقیق‌تر توسط جامعه بررسی می‌شود. شما کنترل کامل داده‌های خود را بدون نگرانی در مورد دسترسی شخص ثالث به داده‌های شما برای هر هدفی دریافت می‌کنید. در طول سال‌ها، بیگ بلو باتن به طور گسترده در سراسر جهان برای ارائه کلاس آنلاین استفاده شده است.

سخن پایانی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *