پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن

عصر امروز، عصر ارتباطات است و همه مردم با استفاده از تلفن همراه و تجهیزات دیگر با یکدیگر در ارتباط هستند. در گذشته شاید نام کلاس آنلاین برای ما غریب بود؛ ولی اکنون کاملاً عادی است. مزایای کلاس‌های مجازی باعث شده است تا افراد زیادی به آن تمایل نشان دهند. در این حین، شرکت‌های بسیاری دست به کار شدند تا زمینه برگزاری کلاس‌های مجازی را فراهم کنند. شاید نام تعدادی از بسترهای برگزاری این کلاس‌ها را شنیده باشید. در واقع شرکت‌ها در تلاش بودند تا بهترین پلتفرم را برای برگزاری کلاس به صورت مجازی فراهم کنند. تمامی شرکت‌های ایرانی و خارجی در رقابت با یکدیگر بودند تا با فراهم ساختن یک پلتفرم مناسب توجه‌ها را به خود جلب نمایند. امکانات ارائه شده در این بستر بسیار مورد توجه بود. شرکتی موفق ظاهر شد که توانست بهترین و کامل‌ترین امکانات دسترسی را در اختیار معلمان و علم‌آموزان قرار دهد.

پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن یکی از همین پلتفرم‌های مورد توجه قرار گرفته محسوب می‌شود. در واقع مهم‌ترین عاملی که یک پلتفرم را مورد توجه عموم قرار می‌دهد، ویژگی‌ها و امکانات برتر آن است. هدف ما از نگارش این مقاله، بررسی این پلتفرم و موضوعات حول محور آن است. برای کسب اطلاعات کامل با ما تا انتهای این مقاله جذاب همراه باشید.

بیگ بلو باتن پلتفرمی برای برگزاری کلاس مجازی است.
مرکز آموزش

مرکز آموزش و سوالات متداول

سوالی دارید؟ اینجا جستوجو کنید

بیگ بلو باتن چیست؟

تا حدودی توضیحات مختصری در خصوص پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن در اختیار شما قرار دادیم. این پلتفرم، یک پلتفرم ساده و کاربر پسند است. یکی از دلایل توجه مردم، سادگی این پلتفرم است. بسیاری از مردم از پیچیدگی‌ها فراری هستند و یک پلتفرم ساده برای آن‌ها بیشتر قابل درک است. علاوه بر این، پیچیدگی استرس و نگرانی را نیز بیشتر می‌کند. مسلم است که ما هنگام حضور در کلاس مجازی، مضطرب هستیم تا به طور تصادفی دستمان به چیزی نخورد یا مشکلی پیش نیاید. در واقع زمانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنید، نگرانی قطع ارتباط و ایجاد اشکال در کنفرانس، ارائه و … را ندارید. شما می‌توانید برای برگزاری کلاس مجازی، از نرم افزار این پلتفرم نیز استفاده کنید. طراحی فوق‌العاده و همچنین امکانات این نرم افزار، یک کلاس واقعی را برای شما تداعی خواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر با نرم افزار یا پلتفرم بیگ بلو باتن، بهتر است با امکانات آن آشنا شوید. توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از هر چیزی ابتدا از امکانات و ویژگی‌های آن مطلع شوید.

بیگ بلو باتن پلتفرمی برای برگزاری کلاس مجازی است.

امکانات پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن

پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن، امکاناتی را برای معلمان فراهم کرده است. از این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. محیطی با زبان فارسی

در حال حاضر شاید تمامی اساتید و معلمان مسلط به زبان انگلیسی و سایر زبان‌های خارجی نباشند. بنا بر همین دلایل فراهم شدن محیطی فارسی جهت برگزاری وبینار آنلاین و کلاس مجازی بسیار حائز اهمیت است. زبان اصلی این پلتفرم انگلیسی است؛ ولی معلمان می‌توانند زبان اصلی را به فارسی تغییر دهند. امکان چت فارسی نیز در این پلتفرم فراهم است.

  1. اشتراک گذاری فایل

در بسیاری از پلتفرم‌های کلاس مجازی، شاهد عدم بارگذاری و مشکل در بارگذاری فایل بوده‌ایم. در این پلتفرم، انواع فایل به راحتی قابل بارگذاری است.

  1. تخته سیاه اختصاصی

در پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن، یک وایت برد یا در اصطلاح فارسی تخته سیاه در اختیار معلم قرار می‌گیرد. معلم می‌تواند از طریق موس بر روی این تخته یادداشت بگذارد. معمولاً برای توضیحات بیشتر از این تخته استفاده می‌شود. در این تخته امکان تغییر رنگ قلم، رسم اشکال، تایپ اعداد و کلمات و.. وجود دارد.

  1. وب کم و میکروفن

یکی از امکانات لازم برای برگزاری یک کلاس مجازی، انتشار صدا یا تصویر معلم است. این امکان در پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن فراهم شده است. معلم یا استاد، با نظر خود صدا یا تصویرش را منتشر می‌کند و حاضرین از آن بهره‌مند می‌شوند. امکان انتشار صدا و تصویر دانش‌آموزان یا دانشجویان نیز وجود دارد.

  1. تعامل شاگرد و معلم

پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن، دارای چت باکس برای تعامل بین شاگرد و معلم است. علاوه بر چت باکس، شاگردان می‌توانند با اجازه معلم صدا یا تصویر خود را منتشر کنند.

  1. ضبط کلاس

در پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن، دانش‌آموزان می‌توانند پس از پایان کلاس از فایل ضبط شده کلاس نیز بهره‌مند شوند.

 اتاق مجزا در پلتفرم بیگ بلو باتن چیست؟

در پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن شما می‌توانید اقدام به ساخت اتاق مجزا کنید. این اتاق‌های مجزا، اتاق‌هایی با حضور دانش‌آموزان است. این اتاق مجزا مثل زنگ تفریح عمل می‌کند. دانش‌آموزان می‌توانند در زمان استراحت خود در این اتاق‌ها به فعالیت و تفریح با هم‌گروهی‌های خود بپردازند. دانش‌آموزان در اتاق مجزا قابل گروه بندی هستند. معلم می‌تواند فعالیت‌های دانش‌آموزان را کنترل کند. کنترل این اتاق‌ها و باز و بسته کردن آن‌ها در دست معلم است.

اجاره وبینار چگونه امکان‌پذیر است؟

وبینار کلمه‌ای است که از دو کلمه وب و سمینار تشکیل شده است. در واقع وبینار به معنای کارگاه آموزشی، ارائه یا تدریس است. وبینارها فقط مختص دانش‌آموزان و معلمان نیستند. در بسیاری از مشاغل نیز شاهد تشکیل وبینار آنلاین هستیم. مسئله اصلی این است که این وبینارها چگونه برگزار می‌شوند و چطور امکان برگزاری وبینار وجود دارد؟

امروزه اجاره وبینار، به یک امر عادی تبدیل شده و پلتفرم‌های بسیاری برای برگزاری وبینارها مناسب هستند. یکی از همین پلتفرم‌ها پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن است که به آن اشاره کردیم. معمولاً اجاره وبینار دارای هزینه است. شما می‌توانید با توجه به جلسات وبینار خود، اقدام به اجاره این پلتفرم کنید.

خرید بیگ بلو باتن، برای برگزاری وبینار، کلاس و هر آموزشی مناسب است. شما می‌توانید این پلتفرم را به صورت یک ماهه، سه‌ماهه یا سالانه خریداری کنید.

وبینار آنلاین

جمع بندی

همان طور که اشاره کردیم، هدف ما از ارائه این محتوا ارائه توضیحاتی جامع و کامل در خصوص پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن و کلاس مجازی بود. ما توضیحاتی در خصوص این پلتفرم و همچنین امکانات آن در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که اشاره کردیم، تخته سیاه، چت باکس، پشتیبانی از زبان فارسی و… از امکانات این پلتفرم مشهور است. شما می‌توانید با توجه به کلاسی که قصد دارید برگزار کنید و مدت زمان آن اقدام به خرید و اجاره این پلتفرم کنید.

امیدوار هستیم توانسته باشیم بهترین اطلاعات را در مورد پلتفرم پیشرفته بیگ بلو باتن و کلاس مجازی در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *