کسب و کارها چگونه می توانند از بستر وبینار استفاده کنند ؟

مزایای وبینار برای کسب و کار ها

کسب و کارها چگونه می توانند از بستر وبینار استفاده کنند ؟

داشتن رابطه یک به یک با تأمین کنندگان، و همچنین رابطه یک با یک یا یک با چند نفر با مشتریان فعلی و بالقوه، می تواند. برای هر کسب و کاری شگفتیهای زیادی به وجود آورد. وبینارها به کسب و کارها این فرصت را می دهد. که با صرفه جویی در هزینه و زمان سود زیادی به دست آورند. تا به نحو بهتری ارزش خود را برندسازی کرده، و حضور آنلاین بیشتری داشته باشند. با ما همراه باشید تا مزایای وبینار برای کسب و کار را توضیح دهیم.

در این مطلب می خوانید:

استفاده از وبینارها می تواند، برای هر نوع کسب و کاری پاداش دهنده باشد، و مهم نیست که کدام حوزۀ کاری باشد. اگر قصد داشتید، که سکوی ارتباطی مدرن را با سیستم اطلاع رسانی سازمانهای خود ترکیب کنید، اما هنوز در مورد روش این کار تصمیمی نگرفته اید. مطلب زیر را بخوانید تا مزایای وبینار برای کسب وکارها را درک کنید.

مزایای وبینار برای کسب و کار: وبینار چیست؟

درست مثل یک سمینار، وبینار به کسب و کارها کمک می کند، که گروه وسیع و متنوعی از افراد را دور هم جمع کند. ولی این کار را از طریق اینترنت انجام می دهد. برای میزبانی یک وبینار، باید یک سکوی وبینار بیابید. که به شما کمک کند. که ارائۀ خود را با دیگران به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. این نرم افزار وبینار به شما اجازه می دهد. که جلسه آنلاین مجازی خود را بسازید. که شما و حضار از آن استفاده کرده تا ارائه را ببینند، و از آن پیروی کنند. ارائه دهندگان می توانند. همچنین صفحه خود، فایلها و هر نوع نرم افزار کاربردی باز را روی رایانه یا دستگاه موبال با حضار در حین ارائه به اشتراک گذارند.

شایان ذکر است. که وبینارها کاملاً از ویدیوهای بازاریابی ساده متفاوت هستند. زیرا حضار در حالت بلادرنگ از ارائه شما تبعیت می کنند. وانگهی، ارائه دهنده و حضار می توانند. با یکدیگر تعامل کرده و منجر به اشتراک معلومات بسیار آموزنده شوند.

مطلب زیرا را بخوانید، تا مزایا و معایب وبینارها را درک کنید. و این که چرا سازمان شما باید بیشتر از آن بهره ببرد.

مزایای وبینار برای کسب و کار

مزایای وبینار برای کسب و کار

همانطور که ذکرش رفت. وبینارها از جمله بهترین سکوهای بازاریابی برای کسب و کارها در این عصر دیجیتال هستند. اینجا لیستی جامع از مزایای وبینار برای کسب و کار ارائه می شود.  

غنی کردن محتوای آنلاین سازمان

یکی از مزایای اصلی این که چرا کسب و کارها باید به شکل جدی استفاده از خدمات وبینار را در نظر بگیرند. این است که آنها میزان محتوا در اینترنت را خیلی بیشتر می کنند. هر وبینار که شما میزبانی می کنید. به سوالات متداول و دغدغه های مشتری متوسط، تأمین کننده یا کارمند رسیدگی می کند. این کار باعث خلق مجموعه ای غنی از معلومات می شود. که نه تنها برای دارایی انسانی مهم فعلی در خصوص کسب و کار شما مناسب است. بلکه برای نسلهای آینده دارایی های انسانی مهم مناسب و سودمند است.

از این گذشته، سکوهای وبیناری جدید. مثل کلاسینار، مشخصۀ ضبط هم دارند. این مشخصه کمک می کند. که میزبانها ارائه های خود را ضبط کرده شامل جلسات سوال و جواب تا در آینده بتوان به آن ارجاع شود. این ضبطها می تواند، همچنین تبدیل به پستهای بلاگی یا مقالات سوال و جواب شود. و باعث رشد محتوای آنلاین سازمان شما شود، و حضور آنلاین پررنگتری در دراز مدت خواهید داشت.

اقتدارسازی

مردم اغلب به سوی کسانی می آیند، که باور دارند جوابهایی که آنها به دنبالش هستند، را در آستین دارند. یعنی سازمانها یا افرادی که در حوزۀ خبرگی و تخصص خود مقتدر هستند. یک روش اقتدارسازی برای خود یا سازمان خود، در بازار این است که وبینارهایی را میزبانی کنید. که مملو از معلومات آموزنده و ارزشمند برای حضار شما  هستند.

وقتی حضار شما وارد وبینارهای شما  می شوند. و آن را آموزنده می یابند، زیرا آن وبینار به دغدغه ها و سوالات آنها جواب می دهد. آنها به کسب و کار و برند شما به چشم یک اقتدار در زمینۀ شما می نگرند. یعنی از این لحظه به بعد، هرگاه حضار هدف شما در جستجوی محتوای آموزنده هستند. برند شما به اذهانشان خطور می کند.

بُرد وسیعتر

وبینارها در دسترس حضاری جهانی هستند. یعنی کسب و کارها می توانند بُرد. خود را به هر کسی در جهان بدون تلاش زیاد، و به راحتی وسعت بدهند، به شرط آنکه آنها دسترسی به دستگاههای اینترنتی ضروری داشته باشند. با اپ وبیناری مستحکم، کسب و کارها دیگر محدود به بازاریابی برای محصولات و خدمت خود، به مشتریان محلی نیستند. بلکه آن را می توانند برای فراتر از مرزها و اقیانوسها بازاریابی کنند.

برای رسیدن به بُرد جغرافیایی، کسب و کارها از قدیم نیاز به ارسال نمایندگان به مکانهای دور بودند. این نمایندگان از طریق تبادلات یک به یک و رخ به رخ معاملات را قطعی می کردند. وبینارها و کنفرانس ویدیویی هم جلسات یک به یک ، یک به چند. و جلسات مجازی را بین نمایندگان کسب و کارها و ذی نفعان دیگر به روشی موثر تسهیل و تمشیت می کنند، بدون نیاز به اتلاف منابع و پول برای سفر غیرضروری.

تعامل بیشتر یکی دیگر از مزایای وبینار برای کسب و کار

همانطور که پیشتر ذکر شد، وبینارها ابزارهای بازاریابی دیجیتالی خیلی موثری هستند، تا کسب و کارها امروزه از آن استفاده کنند. یکی از دلایل اصلی برای این موضوع این است، که آنها در حفظ توجه حضار نسبت به ویدیوهای بازاریابی سنتی بهتر هستند.

دقیقاً این چطور اتفاق می افتد؟. برای مبتدیان، وبینارها بسیار رویدادهای آنلاین زنده و بسیار تعامل ساز هستند. یعنی هرکسی که دوست دارد، کل ارائه را دنبال کند. همه تلاش را می کند، تا در رویداد حاضر شود. در رایانه، تبلت یا گوشی هوشمند از ابتدا تا انتها. این امر نه تنها تضمین می کند، که حضار چیزی را از دست نمی دهند، بلکه تضمین می کند. که آنها فرصت دارند که سوالات خود را بپرسند، و به صورت بلادرنگ و زمان واقعی مورد خطاب قرار بگیرند.

در ثانی، در حالی که می توان ویدیوهای بازاریابی را متوقف کرد، و بست تا بعداً ببینند. برای وبینار همچنین موضوعی ممکن نیست. حضار وبینار باید حضور داشته باشند و وبینار را تا آخر ببینند. اگر واقعاً به موضوع علاقه دارند.

ارزش برندسازی بیشتر یکی دیگر از مزایای وبینار برای کسب و کار

زمان، تلاش و پول زیادی به سمت برندسازی برای کسب و کارها می رود. برخی سکوهای وبیناری، مثل کلاسینار، به کاربران اجازه می دهد. که از رنگهای برند، لوگو و نام دامنه خود استفاده کنند، تا هر جنبه از ارائه های وبینار خود را چنان سفارشی کنند. تا منطبق به یکتایی برند خودشان شود. که به آن «برچسبگذاری سفید» می گویند.

در تمام هر وبینار، حضار شما مکرراً در معرض برند شما هستند. در گذر زمان، برند شما برای حضار هدف شما ملکه ذهن می شود. بعد از آن، هر زمان که حضار به حوزۀ کاری شما فکر می کنند، برند شما به ذهن آنها به دلیل مواجهۀ مکرر به این عناصر برندی ثابت، خطور می کند.

منبع عالی برای مشتریان راغب بسیار عالی

هر کسب و کاری که در مورد بقا در محیط کاری خشن امروز جدی است. باید جریان مداومی از مشتریان راغب مرغوب را بسازد. میزبانی وبینارهای آنلاین دسترسی به حضار زیادی به شما می دهد. از آنجا که همه این حضار آماده هستند، که زمان بگذارند و دنبال کننده ارائه شما باشند. آنها مشتریان راغب مناسبی هستند.

برای این که کسب و کارها بتوانند معلومات مهم در مورد حضار را ثبت کنند. راهکارهای وبیناری فرم ثبت برای حضار را پیشنهاد می کنند. هر شرکت کننده علاقه مند باید معلومات تماس خود.را در فرم وارد کرده و بعد بتوانند در وبینار حاضر شوند.

علاوه بر اطلاعات تماس، میزبانها می توانند، معلومات ارزشمندتری در مورد حضار جمع کنند. با درخواست این که در جلسه سوال وجواب شرکت کرده، یا در نظر سنجی شرکت کنند. که میزبان می تواند در طول وبینار عرضه کند. تمام این معلومات می تواند. برای لیدسازی و ساخت تماسهای فروش استفاده شود.

اعتمادسازی یکی دیگر از مزایای وبینار برای کسب و کار

 

وبینار آنلاین می تواند، برای ساخت وفاداری برند استفاده شود. زیرا باعث می شود، که مشتریان فعلی و بالقوه با برند یا کسب و کار در سطحی فردی تر پیوند بسازد. چگونه؟ خب،  اول از همه وبینار یک عنصر انسانی را به برندها درج می کند، و ارائه دهندگان به برندها یک چهره انسانی می دهند.

علاوه بر این، وقتی شما به عرضه کردن مهارتها، دانش و خبرگی خود از طریق معلوماتی که در وبینار ارائه می شود. ادامه می دهید، اعتماد مخاطب به خدمات، محصولات، و برند شما به طور کلی به مقدار زیادی بیشتر می شود.

مزایای وبینار برای کسب و کار

ساخت روابط کاری قویتر و بادوامتر

در حالی که رویدادهای شبکه ای قبلاً روش اصلی رابطه سازی و روابط بلند مدت کاری بوده اند، ولی در این گونه رویدادها زمان خیلی کمی هست، که شما خود را معرفی کرده و برای همین چون زمانش خیلی است، نمی توان حس مداومی ایجاد کرد.

از سوی دیگر، وبینارها به کسب و کارها و نمایندگانشان فرصت می دهد، تا به درستی خود را به مخاطب هدف معرفی کرده شامل مشتری احتمالی، کارمندان و تأمین کنندگان. آنها می توانند، محصولات و خدمات خود را ارائه کرده و با جزئیات همانطور که میزبان وبینار می خواهد، تبلیغ خود را انجام دهند. میزبان تصمیم می گیرد که وبینار چقدر طولانی باشد، و آگر آنها به اندازه کافی تعاملی هستند، کاملاً می توانند توجه حضار را جلب کنند.

درک بهتری از مخاطب شما

کسب و کارها که درک خوبی از بازار هدف خود دارند، به احتمال بیشتری محصولات و خدمات مناسب برای مشتری ارائه می کنند، فروش بیشتر  دارند، و در دراز مدت عملکرد بهتری خواهند داشت. وانگهی، هر محصول موجودی می تواند، چنان تعدیل و تنظیم شود، که مطابق نیازهای خاص بازار هدف باشد، زیرا معلومات بیشتری در مورد نیاز مشتریان مشخص می شود.

در میان همه مزایای وبینار برای کسب و کار، آنها به صاحبان کسب و کار دسترسی به معدن طلای معلومات ارزشمند درست، از خود شرکت کنندگان می دهد. از طریق نظرسنجی یا جلسات سوال و جواب که در حین رویداد زنده برگزار می شود، کسب و کارها شانس این را دارند، که معلومات بیشتری از مشتریان، تأمین کنندگان و کارمندان که نیازمند کمک هستند کسب کنند.

اشتراک معلومات با حضار

کسب و کارها نه تنها فرصت به دست می آورند، که معلومات بیشتری در مورد حضار هدف خود، حین وبینار آنلاین کسب کنند، بلکه همچنین معلومات آموزنده ای در تبادل کسب می کنند. وبینارها می توانند، محدوده ای از جلسات تدریس تقریباً خصوصی تا جلسات آموزش بزرگ مقیاس راه بیندازند. یعنی حضار معمولاً چیز زیادی به دست می آورند، زیرا منافع و دغدغه های آنها سمت و سوی بحث هدایت می کند. این امر حقیقتاً وبینارهای آنلاین را از هر گونه سکویی که کسب و کارها استفاده می کنند، تا معلومات را با حضارشان اشتراک بگذارند مجزا می کند.

حضار و میزبانها می توانند، در سطح فردی مسائلی را با هم تبادل کنند، حتی وقتی تعداد حضار زیاد باشد، زیرا هر شرکت کننده، دسترسی به میزبان(ها) از طریق مشخصۀ چت دارد. مشخصۀ چت خصوصی و عمومی که در بهترین سکوهای وبینار هست، شامل کلاسینار، تعامل خوب و منظم بین همه شرکت کنندگان در وبینار را تسهیل و تمشیت می کند. این خصوصیت به هر یک از حضار فرصتی می دهد، که مسائلش به صورت فردی رسیدگی شود، و نتیجه ای رضایت بخش داشته باشد!.

ارتباطات مقرون به صرفه

یکی از مهمترین مزایای وبینار برای کسب و کار که به شکل به صرفه بودن، آن ظهور و بروز می یابد، ارزان بودن آن است. الزامات اساسی و پایه برای میزبانی یک رویداد برخط موفقیت آمیز شامل اتصال اینترنتی، رایانه، وبکم و دسترسی به اپ وبیناری مستحکم است. عملیات به صرفه نقشی  مهم در سودآوری هر کسب و کار یا سازمان ایفا می کند.

با کمک راهکارهای وبیناری، کسب و کارها می توانند میزان منابع و مخارجی که صرف سفر غیرضروری به رویدادهای شبکه ای، سمینارها، و جلسات یک به یک می شود را کاهش دهند. یعنی به جای اتلاف منابع مالی و زمان برای سفر جهت ملاقات گروه کوچکی از تأمین کنندگان یا مشتریان موجود یا بالقوه، صاحبان کسب و کار می توانند، وبینارهای ارزانی را به شکلی مرتب برگزار کنند. این امر نه تنها تضمین می کند. که آنها تماسی نزدیک و یک به یک با همه در شبکه خود حفظ می کنند، بلکه آن به آنها اجازه می دهد، که شبکه خود را از طریق وبینارهای بزرگتر و بازاریابی یکی به بسیار و وبینارهای فروش توسعه دهند.

فرصتی برای دعوت کردن متخصصان حوزۀ کاری خود

با میزبانی رویدادهای وبیناری مرتب، صاحبان کسب و کار فرصت دارند، تا کارشناسان حوزه کاری را به برخی از این رویدادهای برخط دعوت کنند. یعنی آنها می توانند دانش، خبرگی، و بُرد بازار متخصصان حوزۀ کاری را افزایش داده، و حتی به سودی بیشتر برسند، زیرا باعث جذب مشتریان راغب جدید، و جرقه زدن علاقه جدید، در برند و محصولات خود می شود.

تأثیرگذارندگان و متخصصان حوزۀ کاری با این که کار اصلی شان این نیست، اما رویدادهای برخط آتی را ارتقا می دهند، در حالی که آنها به این رویدادها دعوت شده، تا با حضار خود سخنرانی کنند. علاوه بر این، داشتن یک سخنرانی تخصصی در حوزۀ کار در رویدادهای وبیناریِ شما به شکل مرتب ادراک از برند، شما و نیز اقتدار در حوزۀ کاری شما را افزایش می دهد.

مزایای وبینار برای کسب و کار: نتیجه گیری

وبینارها به کسب و کارهای امروزی ابزاری آسان و موثر در بارۀ اتصال مخاطب هدف خودشان از همه جای جهان می دهند. با راهکار مناسب و اجرای صحیح، کسب و کارها می توانند، از همۀ مزایای فوق الذکر در مورد وبنیار به شکلی دائمی بهرمند گردند.

کلاسینار یکی از راهکارهای وبیناری پیشرو و با مشخصه های زیاد است، که در بازار هست. برخی از مشخصه های اصلی که آن را از رقبا جدا می سازد، شامل سیستم چت خصوصی و عمومی تعبیه شده ، قابلیتهای برندسازی برچسب سفید، ثبت حضار، و انتقال داده ایمن، WebRTC و ارتباط مبتنی بر مرورگر و اشتراک صفحه و غیره است.

اگر می خواهید بیشینه سود، را از تجربۀ وبیناری خود ببرید، از وبگاه کلاسینار دیدن کنید. تا معلومات بیشتری کسب کنید، یا حتی برای امتحان رایگان ثبت نام کنید. تا ببینید،که نرم افزار وبینار چگونه استفاده می شود، و چگونه یک سکوی وبیناری مستحکم می تواند، به نفع کسب و کار شما باشد!

کلاسینار بزرگترین چالشهای کنفرانس ویدیویی مدرن را حل می کند. برای کاربران، آن یک سکوی همه جانبه است که هم کنفرانس ویدیویی و هم وبینارها را در واسطی منفرد، و ساده شده ارائه می دهد. برای حضار، آن 100% مبتنی بر مرورگر است، و آن را بسیار قابل دسترسی می کند. پیوستن به یک جلسه فقط با یک لینک یک امر فوری است. برای شرکتها، آن بسیار قابل سفارشی سازی است، و گزینه های برچسب سفید برای راهکار برند شدۀ خصوصی دارد. برای توسعه دهندگان، آن مبتنی بر API است و ادغام آن آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *