نسخه 2.7 بیگ بلوباتن با امکانات جدید منتشر شد

نسخه 2.7 بیگ بلوباتن با امکانات جدید منتشر شد

بیگ بلو باتن اینبار در نسخه 2.7 خود بسیاری از مشکلاتی که از سوی کاربران گزارش شده بود را برطرف کرده. در این نسخه به گفته خود سایت بیگ بلوباتن یک کاربری بهبود یافته، همراه با افزایش تعامل بین شرکت کنندگان جلسه، و عملکرد بهتر نسبت به نسخه قبلی را شاهد هستیم.

در این مقاله به مهم ترین ویژگی های نسخه 2.7 بیگ بلوباتن می پردازیم پس در ادامه همراه کلاسینار باشید.

 

طرح بندی وبکم کاربران

در نسخه جدید بیگ بلوباتن سعی بر این شده تا طرح شبکه ای کاربران بهبود بخشیده بشود. به طوری که مشخص شود چه کسی صحبت می کند، چه کسی حاضر است و غیره.

بیگ بلوباتن نسخه 2.7

دوربین به عنوان محتوا

به گفته بیگ بلوباتن در یادگیری ترکیبی اغلب نیاز است که تمرکز کاربران به یک ناحیه خاص فیزیکی جلب شود. همچنین ارائه دهنده جلسه نیاز دارد که از تخته سفید برای نمایش تصویر وبکم استفاده کند و از تمام ناحیه آن استفاده کند. در نسخه جدید بیگ بلوباتن این امکان فراهم شده است که ارائه دهنده جلسه تصویر مورد نظر خود را به عنوان محتوا نمایش دهد.

بیگ بلوباتن نسخه 2.7

غیر فعال کردن وبکم شرکت کنندگان

بسیاری از کاربران در هنگام برگزاری جلسات خود با مشکل مشاهده کردن وبکم خود در تصویر مواجه می شوند. بسیاری از کاربران این مشکل آزار دهنده را گزارش دادند و بیگ بلوباتن تصمیم گرفت تا در این نسخه این مشکل را برطرف کند. اکنون شما می توانید در جلسات خود وبکم خود را غیر فعال کنید بطوری که فقط برای افراد دیگر در جلسه امکان دیدن وبکم شما وجود داشته باشد و دیگر برای شما قابل دیدن نباشد.

بیگ بلوباتن نسخه 2.7

همچنین شما می توانید هر لحظه که خواستید مجدد تصویر وبکم خود را به حالت عادی برگردانید.

بیگ بلوباتن نسخه 2.7

دانلود ارائه اصلی و حاشیه نویسی شده ی جلسات

در نسخه های قبلی بیگ بلوباتن امکان دانلود فایل اصلی ارائه وجود داشت. زمانی که نسخه 2.6 عرضه شد امکان دانلود فایل حاشیه نویسی شده صرفا در اختیار کاربران بود. اما حالا در نسخه جدید بیگ بلوباتن امکان دانلود هر دو نسخه فراهم شده است که می توانید به صورت PDF دانلود کنید.

بیگ بلوباتن نسخه 2.7

دکمه ی دانلود فایل ها در بالای ارائه قرار میگیرد.

بیگ بلوباتن نسخه 2.7

تایمر و کورنومتر

در نسخه ی 2.7 بیگ بلوباتن قابلیت بسیار کاربردی تایمر و کورنومتر افزوده شده است. به این صورت که بعد از تنظیم کردن آن برای تمامی کاربران به نمایش درخواهد آمد و بعد از تمام شدن زمان یک اعلان به صورت صوتی اعلام می کند که زمان تمام شده است.

روشن ماندن صفحه گوشی در نسخه موبایل بیگ بلوباتن

بسیاری از کاربرانی که از بیگ بلوباتن در گوشی موبایل خود برای برگزاری جلسات استفاده می کنند چه به عنوان شرکت کننده و چه به عنوان ارائه دهنده، با مشکل خاموش شدن صفحه ی گوشی بعد از مدتی استفاده نکردن مواجه بودند. که این مورد هم در نسخه جدید بیگ بلوباتن رفع شد و هم اکنون کاربران می توانند با فعال کردن گزینه Wakke Lock از خاموش شدن گوشی خود در هنگام جلسات جلوگیری کنند.

بیگ بلوباتن نسخه 2.7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *