پلتفرم مناسب کلاس آنلاین

تشکیل سمینارهای مجازی در پلتفرم های داخلی و خارجی:

    پلتفرم هایی که قابلیت تشکیل کلاس های مجازی و آنلاین را داشتند؛ در زمان شیوع بیماری کرونا بسیار مورد استفاده قرار گرفتند. در این محتوا، پلتفرم مناسب کلاس آنلاین و سمینارها و وبینار آنلاین را مورد بررسی قرار می دهیم. با شیوع همه گیری بیماری کرونا، پلتفرم هایی که قابلیت تشکیل جلسات مجازی را داشتند؛ سعی کردند عملکرد خود را بهبود ببخشند. از این رو میان موسسان این پلتفرم ها، یک رقابت پنهان شکل گرفت. در شرایطی که همه ی دنیا تعطیل شده بود؛ با وجود جلسات مجازی و آنلاین، کارها روی زمین نماندند و پیش رفتند. البته که وضعیت اینترنت نا به سامان کشور، باعث کاهش کیفیت این جلسات شد ولی به هر حال اوضاع را تا حدودی بهبود بخشید.

     کلاس های مجازی مدارس و دانشگاه ها، باعث جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی شد. گرچه بسیاری از افراد کم بضاعت و ساکن مناطق محروم نتوانستند از این روش تحصیلی استفاده کنند. امیدواریم هیچ کس به خاطر مشکلات مالی و سکونت در مناطق محروم، قید تحصیل را نزند. امیدی که تحقق آن باید به دست مسئولین مربوطه انجام شود و کمترین کاری که می توانند بکنند این است که اینترنت پر سرعت را در همه جای کشور توسعه دهند. هم چنین حتی الامکان اینترنت رایگان و لپتاپ یا گوشی هوشمندی را برای این افراد تهیه کنند تا همه بتوانند از نعمت تحصیلات عالی استفاده کنند.

پلتفرم مناسب کلاس آنلاین

    در ادامه به بررسی موارد زیر می پردازیم:

  • بیگ بلو باتن پلتفرم مناسب کلاس آنلاین
  • خرید و یا اجاره ی پلتفرم مناسب کلاس آنلاین
  • سایر سامانه های تشکیل کلاس های مجازی و آنلاین

    برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

بیگ بلو باتن پلتفرم مناسب کلاس آنلاین:

    بیگ بلو باتن، یکی از آن پلتفرم هایی است که توانسته در میان سایر پلتفرم های تشکیل کلاس آنلاین و مجازی بدرخشد. پلتفرمی با قابلیت ها و امکاناتی فوق العاده که هر کدام از آن ها می توانند به تنهایی موجب بهتر شدن کیفیت کلاس های آنلاین بشوند. از جمله قابلیت های ویژه و کاربردی این پلتفرم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضبط کردن جلسه و قابلیت مشاهده ی چند باره ی آن ها توسط کاربر در صفحه ی کاربری شخصی
  • امکان استفاده از تخته وایت برد و قلم نوری برای نوشتن مطالبی توسط استاد درس
  • امکان به اشتراک گذاری اسناد و پی دی اف ها توسط استاد و سایر شرکت کنندگان در جلسه
  • امکان چت نوشتاری، صوتی و حتی تصویری شرکت کنندگان
  • برگزاری امتحان های مجازی در سامانه ی ال ام اس و آپلود جواب ها در قسمت مربوطه
  • قابلیت قرار دادن تکالیف دروس در سامانه

    شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استفاده از سامانه ی فوق الذکر و پلتفرم مناسب کلاس آنلاین، با شماره های موجود در انتهای سایت تماس برقرار کنید. مشاوره های اختصاصی کارشناسان بیگ بلو باتن، شما را در نحوه ی استفاده ی بهتر و موثرتر از این سامانه یاری می کنند.

 

پلتفرم مناسب کلاس آنلاین

خرید و یا اجاره ی پلتفرم مناسب کلاس آنلاین:

    شما عزیزان می توانید برای تشکیل جلسات مجازی و آنلاین، نسبت به خرید و یا اجاره ی پلتفرم مناسب کلاس آنلاین اقدام کنید. بسته به نوع کاربری و مدت زمانی که قصد استفاده از پلتفرم مربوطه را دارید؛ می توانید تصمیم بگیرید که آیا خرید این پلتفرم مقرون به صرفه تر است یا اجاره وبینار؟ هم چنین قیمت کلاس های پلتفرم مذکور، با توجه به تعداد افرادی که می توانند در آن شرکت کنند؛ متفاوت می باشد و قابل تغییر است. تمامی مشخصاتی که لازم است تا شما عزیزان با آن آشنا باشید؛ نظیر مدت زمان استفاده از پلتفرم مزبور، تعداد افراد شرکت کننده در آن، امکانات و ویژگی های کلاس و هزینه ی خرید و یا اجاره ی آن در قسمت توضیحات پلتفرم مورد نظر ذکر شده است.

     هم چنین اگر در خصوص پلتفرم مناسب کلاس آنلاین، به اطلاعات تکمیلی و جامع تری نیاز داشتید؛ می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و با ارائه ی کد کلاس مورد نظرتان، از سایر آپشن های آن مطلع شوید. ضمن این که می توانید به صورت آنلاین نیز با کارشناسان مربوطه ارتباط بگیرید و از جزئیات کلاس مد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

سایر سامانه های تشکیل کلاس های مجازی و آنلاین:

    در این قسمت برای بررسی های بیشتر پلتفرم مناسب کلاس آنلاین، سایر سامانه ها و پلتفرم های موجود در این حوزه را معرفی خواهیم کرد.

  • پلتفرم اسکای روم: پلتفرم مزبور از جمله پلتفرم هایی است که توسط برنامه نویسان ایرانی پا به میدان گذاشته است. از این رو می توان اسکای روم را پلتفرمی بومی دانست که جایگاه خوبی را در میان سایر رقیبان خود به دست آورده است. امکانات و ویژگی های این پلتفرم، دست کمی از سایر پلتفرم ها نداشته و به خوبی می تواند یک وب کنفرانس، وبینار و کلاس مجازی را ساپورت کند.
  • پلتفرم فراروم: در این نرم افزار می توان به صورت رایگان، اقدام به برگزاری جلسات آنلاین کرد. لازم به ذکر است که فراروم با اغلب پلتفرم ها سازگار بوده و به زبان فارسی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.
  • نرم افزار سی روم: یکی دیگر از نرم افزارهای بومی، پلتفرم سی روم می باشد. به دلیل استفاده از سرورهای پر سرعت و امن اینترنت داخلی، مصرف اینترنت توسط این پلتفرم، نیم بها می باشد.
  • نرم افزار زوم: این نرم افزار در سال 2011 توسط سیسکو و شرکت WebExارائه شد.
  • نرم افزار بعدی که این روزها بسیار شناخته شده و مورد استفاده ی کاربران قرار گرفته است؛ نرم افزار ادوبی کانکت می باشد. در مدت 2 سالی که آموزش های مجازی رونق زیادی گرفته بود؛ اغلب کلاس های مجازی و جلسات آنلاین در نرم افزار ادوبی کانکت تشکیل می شد.
مرکز آموزش

مرکز آموزش و سوالات متداول

سوالی دارید؟ اینجا جستوجو کنید

    در پایان از همراهی و توجه صمیمانه ی شما عزیزان کمال قدردانی و تشکر را داریم. امیدواریم مطالعه ی این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی را در خصوص پلتفرم مناسب کلاس آنلاین، در اختیارتان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *