وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن ، راهکاری برای تشکیل جلسه ی فوری:

    در زمان های حساس و حیاتی مثل وقوع یک حادثه یا ایجاد یک بحران، تشکیل یک جلسه ی فوری بسیار ضروری است. از این رو وبینار آنلاین، یکی از بهترین انتخاب ها برای تشکیل جلسه ی فوری می باشد. برای تشکیل این وبینارها، بسترهایی تحت عنوان اپلیکیشن های تشکیل کلاس آنلاین ایجاد شده اند. این برنامه ها دارای مزیت هایی هستند که موجبات رضایت مخاطبان را فراهم کرده اند. مزایایی مانند ضبط کلاس و جلسه ی آنلاین، امکان به اشتراک گذاشتن فایل ها و اسناد مربوط به جلسه، امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با اعضای جلسه ، استفاده از تخت وایت برد هوشمند به همراه قلم نوری و غیره از جمله مزایای بهره گیری از برنامه های تشکیل کلاس آنلاین می باشند.

    در ادامه به بررسی موارد زیر می پردازیم:

    تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

خرید یا اجاره وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن:

    با توجه به تعداد اعضای شرکت کننده در وبینار آنلاین و مجازی، شما عزیزان می توانید نسبت به خرید یا اجاره ی یکی از کلاس های متناسب با نوع کاربری خود اقدام نمایید. هم چنین قبل از خرید یا اجاره ی وبینار آنلاین، از مدت زمانی که قرار است از این بستر استفاده کنید؛ آگاه باشید. چرا که اگر شما قصد استفاده از این بستر را به مدت محدود دارید؛ پیشنهاد می کنیم از گزینه های موجود برای اجاره ی وبینار استفاده کنید. این کار برای شما مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر می باشد. هم چنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران بیگ بلو باتن، تماس برقرار کنید. مشاورین مزبور در تمام ایام هفته و به صورت تمام وقت آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

    شما می توانید برای اطمینان از عملکرد فوق العاده ی این سامانه (بیگ بلو باتن)، قسمت نظرات در انتهای سایت را مطالعه بفرمایید و از رضایت مخاطبین و کاربران این سامانه مطمئن شوید. کاربران بیگ بلو باتن، زمانی که برای بار اول از این بستر استفاده کردند؛ مخاطب دائمی این برنامه شده اند. هم چنین اگر خود شما نیز از بسترهای ایجاد شده استفاده کردید؛ می توانید در این قسمت، نظرات خود را اعلام نمایید.

سامانه های موجود برای برگزاری سمینار آنلاین:

    با اوج گیری اپیدمی کرونا و لزوم برگزاری وبینار آنلاین ، سامانه ها و اپلیکیشن هایی برای ایجاد این کلاس ها شکل گرفتند. گرچه قبل از این اپیدمی نیز کلاس های آنلاین به عنوان ابزار کمک آموزشی و وبینارها و سمینارهای آنلاین برای برگزاری یک رویداد ، برگزار می شدند ولی با شیوع این همه گیری کلاس های مجازی رونق بیشتری گرفتند. اپلیکیشن هایی مانند ادوبی کانکت، زوم، اسکای روم، کلاس روم، بیگ بلو باتن و غیره در ایجاد کلاس های مجازی، نقش مهمی را ایفا کردند. در این بین برخی از اساتید و مدیران شرکت ها، به واسطه ی عضویت در شرکت ها و موسسات مختلف، دارای پنل اختصاصی بودند و به راحتی می توانستند از این سامانه ها استفاده کنند. این در حالی است که ممکن است برخی دیگر از افراد نتوانند از این سامانه ها استفاده کنند. در چنین مواردی افراد با توجه به شرایط استفاده ی خود مجبور به خرید و یا اجاره ی وبینارها می شوند.

 

 

 

 

وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

اجاره وبینار راهکاری برای تشکیل جلسات مجازی مهم:

    در نظر بگیرید که بحرانی رخ داده و باید هر چه سریع تر جلسه ای برای تصمیم گیری تشکیل شود. ستاد بحران وارد عمل می شود و تدارک یک جلسه ی فوری را می بیند ولی اعضای جلسه در دسترس نیستند چرا که دیر اعلام کردند. در چنین مواقعی استفاده از ابزارهای آنلاین پیشنهاد می شود. اجاره وبینار در بیگ بلو باتن یکی از بهترین راهکارهایی است که می توانید برای تشکیل یک جلسه ی فوری انجام دهید. البته تشکیل جلسه ابتدایی ترین راهکاری است که اعضای یک سازمان می توانند انجام دهند. امید است که در این جلسات واقعا راهکاری هوشمندانه و تدبیری اندیشمندانه اتخاذ گردد و هر چه زودتر بحران ایجاد شده برطرف گردد. به هر حال شما عزیزان می توانید با مراجعه به انتهای سایت از گزینه های موجود برای خرید و یا اجاره وبینار مطلع گردید و متناسب با نوع کاربری خود، آن ها را تهیه کنید.

وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

نکات تکمیلی در خصوص وبینارها و کلاس های مجازی:

    برخی از اپلیکیشن های تشکیل جلسات مجازی و وبینار آنلاین، قادر به ارائه ی بستری برای آزمون دانش آموزان و دانشجویان نیز هستند. به این ترتیب اساتید به راحتی در این سامانه ها سوالات امتحانی را بارگذاری می کنند. سپس دانش آموزان و دانشجویان با دانلود سوالات و پاسخگویی به آن ها ، جواب های خود را که به صورت پی دی اف در آورده اند ؛ در قسمت مربوطه بارگذاری می کنند.

    لازم به ذکر است که این سیستم به صورتی است که می توان به آن تایم و زمان داد تا افراد در مدت زمان تعیین شده، پاسخ های خود را بارگذاری کنند. هم چنین می توان برای تحویل تکالیف و تمارین نیز از این طریق اقدام کرد. ابتدا استاد مربوطه تمارین را آپلود می کند و سپس در مدت زمان تعیین شده دانش آموزان و دانشجویان، جواب های خود را آپلود می کنند. در نهایت پس از پایان ترم افراد می توانند نمرات خود را در سامانه ی ال ام اس (LMS) مشاهده کنند. اگر نسبت به نمره ی خود اعتراضی داشتند؛ آن را در قسمت مربوطه وارد نمایند. در سامانه ی ال ام اس، تمامی کلاس های ترم دانش آموزان و دانشجویان موجود است و افراد می توانند با استفاده از اپلیکیشن های معرفی شده توسط مدارس یا دانشگاه ها، وارد کلاس شوند.

مرکز آموزش

مرکز آموزش و سوالات متداول

سوالی دارید؟ اینجا جستوجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *