گوشی های هوشمند و بیگ بلو باتن

گوشی های هوشمند و بیگ بلو باتن

فهرست

گوشی های هوشمند و بیگ بلو باتن

اگرچه معلمان اغلب استفاده از تلفن همراه را در کلاس‌های فیزیکی برای جلوگیری از حواس‌پرتی منع می‌کنند. استفاده از این دستگاه احتمالاً در بین زبان‌آموزان بیشتر از حد انتظار است: یک نظرسنجی از 1500 یادگیرنده نشان داد که تقریبا 80 درصد بیشتر، یا حتی همه، دروس خود را با تلفن خود انجام می دهند. دانش‌آموزان از تلفن‌های خود برای دسترسی به مطالب خواندنی، برقراری ارتباط با مربیان، انجام تحقیقات و دسترسی به سیستم‌های مدیریت یادگیری (LSM) استفاده می‌کنند. دانش آموزان تکالیف و مقالات نوشته شده را مستقیماً به تلفن های هوشمند خود گزارش می دهند که نشان می دهد این دستگاه می تواند در بسیاری از زمینه ها جایگزین رایانه های شخصی، لپ تاپ ها و تبلت ها شود.

بنابراین پتانسیل استفاده از تلفن های هوشمند برای کمک به یادگیری آنلاین به عنوان بخشی از آموزش ، بالا است.گوشی های هوشمند و بیگ بلو باتن

 

app-pic-4-1

گوشی های هوشمند(گوشی های هوشمند و بیگ بلو باتن)

گوشی های هوشمند، حتی مقرون به صرفه ترین. عجیب ترین ویژگی ها و عملکرد را ارائه می دهند.  چیزی هایی که مورد علاقه مربیان و یادگیرندگان آنلاین است عبارتند از:

ظرفیت افزایش یافته:

افزایش ظرفیت ذخیره سازی به زبان آموزان اجازه می دهد. تا محتوا را برای دسترسی آفلاین بعدی بارگیری و ذخیره کنند، در حالی که سرعت بهبود یافته، پاسخگویی را تسهیل می کند. به خصوص در هنگام شرکت در کلاس های آنلاین.

صفحه نمایش خوب و عریض:

تلفن های هوشمند یک صفحه نمایش عریض برای افزایش دید دقیق محتوا ارائه می دهند، پیمایش، و تعامل با محتوا (مانند ویرایش و اشتراک گذاری) را آسان می کنند.

دوربین با کیفیت بالا:

در حالی که دوربین اغلب با فعالیت های اوقات فراغت همراه است، ویژگی دوربین امکان تعامل بیشتر در وظایف یادگیرنده، به ویژه برای یادگیری عملی، بازخورد و ارزیابی را فراهم می کند. این روزها، حتی گوشی های هوشمند میان رده مقرون به صرفه تر، فیلم های با کیفیت خوبی ارائه می دهند.

امنیت:(گوشی های هوشمند و بیگ بلو باتن)

یک گوشی هوشمند از یک رایانه رومیزی میتواند امن تر باشد (که به ویژه در معرض حملات فیشینگ است که کاربران را تشویق به نصب نرم افزار بر روی رایانه خود می کند). گوشی های هوشمند دارای سیستم فایل رمزگذاری شده، دسترسی رمز عبور و دسترسی چهره یا اثر انگشت برای امنیت بیشتر هستند.

اتصال بهینه شده:

وقتی هیچ داده شبکه ای در دسترس نباشد، تلفن‌های هوشمند به Wi-Fi اجازه می‌دهند حضور در کلاس را به حداکثر برسانند، دسترسی از راه دور به مواد آموزشی را تسهیل کنند و به زبان‌آموزان اجازه دهند تکالیف خود را در حال حرکت انجام دهند.

آشنا و در دسترس بودن:

نسل های نوظهور تلفن های همراه را برای فعالیت های مختلف از جمله ارتباطات، مصرف محتوا و خرید آنلاین ترجیح می دهند. بنابراین، به طور شهودی، منطقی است که دستگاه را در راهبردهای یادگیری و کار بگنجانیم.

تلفن های هوشمند بیش از توانایی انجام چندین عملکرد حیاتی مورد نیاز برای یادگیری و آموزش مجازی هستند. می توان از آنها برای تقویت آموزش آنلاین به بهترین وجه استفاده کرد.

App-Banner2-3

BigBlueButton چگونه به شما در استفاده از گوشی های هوشمند کمک می کند؟

بیگ بلو باتن از طراحی “First Mobile” پیروی می کند: رابط ابتدا برای دستگاه های تلفن همراه و سپس برای رایانه های رومیزی بهینه شده است. نتیجه این است که دانش آموزان شما نیازی به نصب هیچ برنامه تلفن همراه ندارند.

بیگ بلو باتن در مرورگر تلفن همراه اجرا می شود و با اندروید نسخه 6.0 و بالاتر و iOS نسخه 12.2 و بالاتر سازگار است. Schoology و Moodle) را می توان مستقیماً در یک جلسه بیگ بلو باتن راه اندازی کرد.

به عنوان یک مربی خلاق، در اینجا چند روش وجود دارد که دانش آموزان شما می توانند از تلفن هوشمند خود برای حضور در کلاس خود استفاده کنند:

گوشی های هوشمند و بیگ بلو باتن

یک کلاس ترکیبی ایجاد کنید:

اگر همزمان به دانش‌آموزان فیزیکی و از راه دور آموزش می‌دهید (شاید دکمه BigBlueButton روی یک صفحه نمایش قابل حمل بزرگ یا پروژکتور LCD در جلو پخش می‌شود. تا دانش‌آموزان بتوانند از راه دور شرکت کنند)، پس می‌توانید یک انضباط بدنی داشته باشید. کلاس با استفاده از گوشی هوشمند خود در نظرسنجی آنلاین شرکت می کند. آنها البته می توانند از پیوستن به صدا برای جلوگیری از اکو خودداری کنند. این به شما امکان می دهد تا از همه دانش آموزان کلاس خود نظرسنجی کنید تا آنها را به بحث در مورد محتوا وادار کنید.

مشاهده کلاس ضبط شده:

در پایان کلاس، همه دانش‌آموزان می‌توانند در هر زمان ضبط شده را روی گوشی هوشمند خود مشاهده کنند و به راحتی می‌توانند مطالبی را که در کلاس ارائه کرده‌اید دانلود و بررسی کنند. با پیمایش در ضبط، آن‌ها می‌توانند ضبط را به سایز کوچکتر تقسیم کنند تا به خاطر سپردن و یادگیری اطلاعات برای برنامه‌شان آسان‌تر و قابل کنترل‌تر شود.

دانش‌آموزان می‌توانند از هر کجا بپیوندند:

با یک گوشی هوشمند، دانش‌آموزان می‌توانند از راه دور از هر کجا، اتوبوس، قطار، پارک، کافی‌شاپ و غیره  به کلاس شما بپیوندند تا هرگز کلاسی را از دست ندهند. بیگ بلو باتن تعداد وب کم های قابل مشاهده در دستگاه های تلفن همراه را بهینه می کند و وب کم را برای جدیدترین بلندگو نمایش می دهد. BigBlueButton همچنین به شما نشان می دهد که کدام کاربران از یک دستگاه تلفن همراه وارد شده اند (کلمه “موبایل” را در زیر نام آنها در لیست کاربران مشاهده خواهید کرد).

برای دانش‌آموزان تلفن همراه، همه ویژگی‌ها مانند نسخه دسک‌تاپ در دسترس هستند به جز اشتراک‌گذاری صفحه نمایش تلفن همراه، کاربران تلفن همراه همچنان می‌توانند صفحه مربی را ببینند، اما صفحه نمایش تلفن همراه خود را به اشتراک نگذارند.

این امکان وجود دارد که هر دانش آموزی یک گوشی هوشمند داشته باشد و بنابراین هر دانش آموزی توانایی شرکت و همکاری در کلاس های آنلاین شما را دارد. دانش‌آموزان انعطاف‌پذیری بیشتری برای حضور در کلاس شما دارند و شما می‌توانید در هر کجا که هستند با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کنید.

درباره BigBlueButton

BigBlueButton یک کلاس درس مجازی منبع باز است که به آموزش اختصاص داده شده است.

به طور کامل توسط بیش از 75٪ از سیستم های مدیریت یادگیری جهان از جمله Moodle، Canvas، Sakai، D2L، Jenzabar و Schoology یکپارچه شده است.

بیگ بلو باتن بر توانمندسازی معلمان برای مشارکت دادن زبان آموزان از راه دور در یادگیری آنلاین مؤثر تمرکز دارد. این نتیجه کار با مربیان در سراسر جهان در بیش از 10 سال توسعه پروژه است. هدف این است که هر دانش آموزی قادر به داشتن یک تجربه یادگیری آنلاین با کیفیت بالا کنیم.

بیگ بلو باتن بومی بیش از 55 زبان است، از LTI 1.1 پشتیبانی می کند و از نظر تجاری توسط شرکت های سراسر جهان پشتیبانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *